Köszönti az Erodium COVID Oltásszervező!

Tudnivalók páciensek számára.

Bemutatkozás

Az Erodium COVID Oltásszervező az Erodium Orvosi Betegirányító Rendszer COVID oltások lebonyolításának szervezésére létrehozott modulja. Ezt a rendszert az Erodium COVID Oltásszervezőre előfizető háziorvosi praxisok használják és az ő pácienseik számára nyújt időpontfoglalási felületet COVID oltásra.

Bejelentkezés

Az Oltásszervező páciens felületére akkor tud bejelentkezni, ha az alábbi feltételek hiánytalanul teljesülnek:

Ha Ön felkerült az oltásra jogosultak listájára és a orvosához érkezik vakcina, akkor orvosa e-mail értesítést fog kiküldeni az Oltásszervező rendszerből. Az e-mail készhezvétele után e-mail címe, TAJ száma és születési dátuma megadásával tud majd bejelentkezni az oldalra.

Időpont foglalása

A NEAK által összeállított jogosult lista mindig több nevet tartalmaz, mint amennyi oltóanyag egyszerre a háziorvosi praxisokba érkezik, ezért az, hogy orvosától felhívást kapott az oltásra jelentkezésre még nem jelent garanciát arra, hogy Önnek most fog oltóanyag jutni. Amennyiben van még szabad időpont akkor azt bejelentkezés után érkezési sorrendben lehet lefoglalni. Az időpont lefoglalása minden esetben együtt jár a 2. oltás időpontjának lefoglalásával is, ugyanis a két oltás közötti várakozási idő szigorúan szabályozott.

Oltás elutasítása

Ha Ön bármilyen okból nem szeretné felvenni az Ön számára éppen felkínált oltást, akkor erről a páciens fiókban nyilatkozhat. Ez a nyilatkozat kizárólag arra szolgál, hogy orvosát tájékoztassa a döntéséről, és elkerülhető legyen, hogy az Ön által elutasított oltástípus miatt például telefonon hívják a rendelőből időpontfoglalási céllal. A nyilatkozat bármikor visszavonható a páciens felületen, és semmilyen külső rendszer felé nem kerül továbbításra.

Foglalt időpont lemondása

Az oltások általában rövid határidővel szerveződnek és oltóanyag semmiképpen nem mehet kárba, ezért az oltási időpontot lemondani nem lehet. Kérjük csak olyan időpontot foglaljon le, amikor meg tud jelenni oltásra! Vis maior estben keresse a rendelő dolgozóit az időpont lemondásával kapcsolatban.

Az első oltás napján

Kérjük az Ön által lefoglalt időpontban az oltás napján pontosan jelenjen meg az oltás helyszínén! Amennyiben működik az oltás helyszínén Erodium terminál, akkor azon a megszokott módon jelentkezzen be Erodium kártyájával vagy TAJ számát beírva!

A második oltás

Kérjük ne felejtsen el megjelenni a második oltás napján sem! A második oltás napját a páciens fiókjába belépve láthatja, a napon belüli időpont minden esetben megegyezik az első oltás időpontjával!

További gyakran ismételt kérdések

Hogyan regisztrálhatok a rendszerbe?

Az Erodium COVID Oltásszervező rendszerébe nincs lehetőség páciensként regisztrálni. Orvosa fogja regisztrálni Önt akkor, amikor Ön szerepel a NEAK által összeállított listán. A NEAK listájára csak akkor fog felkerülni, ha regisztrált oltásra a vakcinainfo.gov.hu oldalon, így ezt kérjük mindenképpen tegye meg, majd várjon háziorvosa értesítésére!

Milyen jelszóval tudok bejelentkezni?

A páciens fiók eléréséhez nincs szükség jelszó megadására (kérjük figyeljen, hogy ne orvosként próbáljon bejelentkezni)! A belépéshez az e-mail címére (melyre orvosa az oltásra jogosultságról az értesítést küldte), TAJ számára és születési dátumára lesz szüksége.

Milyen sorrendben küldik ki az értesítő e-mail-eket?

Amikor orvosa értesítés kiküldéséről dönt, akkor a rendszer automatikusan az összes érintettnek összeállítja a levelet, azonban a Spam mappába kerülést elkerülendő a levelek csak lassabb ütemezésben kerülnek kiküldésre. A levelek kiküldési sorrendje teljesen véletlenszerű, arra az orvosnak semmilyen ráhatása nincs.

Hova fordulhatok kérdéssel, problémával?

Amennyiben további kérdése vagy problémája van, kérjük minden esetben háziorvosához forduljon!